Wednesday, June 1, 2011

aku rindu kau la hanim!


entry ini ditujukan kepada


.
.
.
.
.

.


SITI NURAMIRA HANIM BT SHEIKH HANAFIAH!!


*kiri tu anim. kanan tu aku. jangan nak zoom zoom la muka aku. ade jerawat la bongek!
time nih period! hehe sorry! opps :D

anim! anim! aku betul betul rindu kat kau! rindu gelak tawa kau! cewahh :D sunyi weyh kau tade. kau kan tempat aku mengadu. ececeyy ! hik3 asal kau tinggal aku cepat sangat! gi blaja cepat cepat kenape oi? hish. geram tol. HAHA sekarang. aku tade 
mbe dah . kalau dulu. aku pergi kedai. selalu jeh singgah kedai kau dulu kan? gosip gosip. dah sejam. agak agak.mak aku da call. baru aku balik umah. yela. kan aku beli brg dapur. then lambat balik.die nak masak lol. HAHA wey! cepat la balik. nanti aku pergi kuantan tuh. jarang lah jumpa kau!sedih ah! semua cont study tempat lain lain. aku rasa cam.huh. tade semangat ! HAHA sengal. tapi aku ade gak berkeinginan nak cari kawan baru! wah! wah! nanti kt tempat aku. jumpa kawan baru aku kenalkan kt kau ye? cam budak budak lah :D seriously aku rindu kat bebudak pj tuh. haiiyok! isk isk isk.! dulu best! semua bising bising. macam aku . tooottt! HAHA tapi bila ckgu tanyaaku soalan. aku senyap!. sentuh sentuh wa. nak suruh bagi jawapan. aaaaa! bodoh sungguh aku ==' time matematik. mata segar jeh. minat math la katekan .. buwweekk!
geli ketiak :D hahahahahha time sejarah ? zzzzzzzzzzzzz! eley eley. semua cmtu kot. cettt!sekarang dah jun lah . ayokk! da dekat julai! tanak tanak. nak duduk rumah! huh!  alamak.. buku prinsip akaun tuh. aku tak try bukak lg cuti 5bulan. kepala da oteng. semua kira kira ntah ke mane. so mcmne nak blaja nih niney hoi ? cmmon la! bangun niney bangun ! cakap nak jadi accountant.! oh! lala :D niney...........accountant ? tamau tamau. nak sampai master. jadik pensyarah.waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D semangat semangat!dah dah. bukak buku sekarang ;D 

bubyeee! <3 iloveyouaf!


XOXO N ! PUBLISH !

No comments: