Thursday, February 23, 2012

senaraikan keburukkan pasangan -.-




ISTERI : abg ape kata malam ni kita tak payah tidue sama sama..abang tidur kat luar ayang tidur dalam bilik .

SUAMI : knpe syg..

ISTERI : ha.. ayang ade satu permainan, ayang catatkan semua keburukan abang sebanyak mgkin dan abang pun catatkan tentang keburukan ayang sbyk mgkin!esok pg kte bace blik tntg ape yg kte dah tulis tu..

SUAMI : ok..

---> mlm tu si isteri senaraikan tntg kburukan suami die smpai tak tidur.. suami die di ruang tamu pun x tdo...hgga ...ke pg wktu

SARAPAN

ISTERI : ha, mcm mne, spe nk mulakn dlu???

SUAMI : ayang dlu mulakn..

ISTERI : ok abg dgr tau, (sambil mngeluarkn 2,3 helai kertas yg dicatatnya mlm td)..

ISTERI : abg x romentik..abg x pndai pujuk.. abg bla bla bla.. bla bla bla..ok dah, skang abg plak..!

SUAMI : (die mngeluarkn 3,4 helai kertas yg kosong...) abg mntak maaf... takde ape yg abg dpt senaraikn tentang kburukan ayg.. sbb abg trima ayg seadanya.. dan sgala kburukan ayg abg sentiasa maafkn.. dn abg mntak maaf klau abg xsempurna di mata ayang...

---> si isteri trgamam dn air mata jatuh brlinangan,,, terus die peluk dan mmohon ampun pd suami nya.. die
mnyesal,, krna tlh mlukakan hati suami nye.. die juga sedar dan brsyukur.. bhawa suami nya adalah insan yg terbaik yg tlh dianugerah kn untuk-Nya..

credit to : Ada aku kisah?


XOXO N ! PUBLISH !

3 comments:

AmalinaRahim said...

hey haii, saya follower ke 444 ;)

nur chahaya abadiey said...

salam..singgh dr blog eraz fadli..

usah cari kekurgn org yg kta syg..tp perbetulkanlarh ksilpn yg kita lakukan.

follow kamu.. jmpt singgh blog nur kalu sudi yer.. :)

Mr. E'raz Fadli said...

Blogwalking.. Datang dari : http://blueranger-theonlyone.blogspot.com/2012/02/page-mr-eraz-fadli-fb-blog-untuk.html